ArkSystemsin palvelut

ArkSystems palvelusopimusNTI ArkSystems kehittää ja toimittaa palveluratkaisuja, jotka tukevat asiakkaittemme menestyksekästä suunnittelutyökalujen hankintaa, käyttöönottoa, käyttöä ja ylläpitoa. Palvelut tuotetaan ja toimitetaan asiakkaidemme yksilöllisten tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

Meiltä saat tarvitsemasi suunnittelualan CAD-palvelut yksittäisten tarpeiden pohjalta tai pitkäaikaiseen ja suunnitelmalliseen yhteistoimintaan pohjautuen. Tarjoamme tarpeistasi riippuen eri laajuisia palvelusopimuksia.

Palvelusopimus­asiakkaanamme käytössäsi on nimetty tukihenkilö, jolloin apu on aina sähköposti- ja puhelinyhteyden päässä. Sopimuskokonaisuus räätälöidään yhteistyössä kanssasi yrityksesi tarpeita vastaavaksi, jolloin voit olla varma että maksat vain siitä mitä yrityksesi tarvitsee ja haluaa.

Pitkäaikaisen kokemuksemme rakennusalan yritysten vaatimuksista ja tarpeista sekä henkilöstömme suunnittelualakohtainen erikoisosaaminen tuovat asiakkaillemme aitoa ja tuottavaa lisäarvoa.

Ota yhteyttä myyntiimme. Myynnistämme saat myös lisätietoja sopimuspalveluistamme.

Asennuspalvelut

NTI ArkSystemsiltä saat kattavat asennuspalvelut tuotevalikoimaamme kuuluviin ohjelmistoihin ja sovelluksiin. Suoritamme asennukset niin verkko- kuin työasemalisensseille.

Asennuspalvelut voivat olla yksittäisten tilausten lisäksi osa kokonaisvaltaista yhteistyötä ja tukipalvelusopimusta.

Keskustelemme mielellänne kanssanne siitä, miten palvelumme voivat palvella juuri teidän yritystä tehokkaimmalla mahdollisella tavalla.

Koulutuspalvelut

NTI ArkSystems Oy on Autodeskin auktorisoima virallinen koulutuskeskus, Autodesk Training Center

Suomen johtavana suunnittelualalle Autodesk-ohjelmistoratkaisuja toimittavana yrityksenä sekä Autodeskin valtuuttamana sovelluskehittäjänä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme aitoa rakennusalan tarpeisiin kohdennettua osaamista ja tietoa.

Koulutuksen voit valita avoimista kursseistamme tai asiakaskohtaisista koulutuksistamme. Asiakaskohtaisen kurssin sisällön räätälöimme yhdessä kanssasi yrityksesi erityistarpeisiin kohdistetuksi. Korkealaatuisen koulutuksen ja välineistön lisäksi avoimien kurssien hintaan sisältyy jaettava materiaali, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaat. Asiakaskohtaiset kurssit voimme toteuttaa koululuokassamme tai halutessasi myös yrityksesi omassa ympäristössä.

Toteutamme myös tavoitteeseen sidottuja koulutuksia, jolloin koulutus koostuu tavoitemäärittelystä ja koulutettavien lähtötason kartoituksesta. Tämän perusteella laadimme yhdessä kanssasi koulutuksen toteutus- ja seurantasuunnitelman kullekin koulutettavalle henkilölle. Näin koulutuksen tehoa ja tuloksia voidaan mitata tehokkaasti.

Ota yhteyttä myyntiimme. Kartoitamme mielellämme kanssasi sitä miten koulutuksemme voivat palvella yrityksenne tavoitteiden toteutumista.

Lisätietoja koulutuksista löydät koulutussivuiltamme.

Konsultointipalvelut

Hankintojen suunnittelu ja kartoitus

NTI ArkSystemsiltä yrityksenne saa asiantuntevaa osaamista, kun kartoitatte markkinoilla olevia ohjelmistoratkaisuja. Lisäksi avustamme yritystänne suunnittelemaan hankintojen ajoitusta, mahdollista jaksotusta, eri rahoitustapamahdollisuuksia, asennuksia, käyttöönottoa, koulutustarpeen kartoitusta ja koulutuksia sekä käyttötukea ja ylläpitoa.

Keskustelemme mielellänne kanssanne siitä, millaiset ratkaisut palvelisivat yritystänne kaikkein tehokkaimmalla tavalla. Yhteistyössä kanssamme yritykselläsi on aina osaava kumppani käytettävissään.

Käyttöönoton suunnittelu ja toteutus

Ohjelmistojen käyttöönoton suunnittelussa yrityksesi saa ArkSystemsiltä asiantuntevaa neuvontaa ja suunnittelua. Uusien tuotteiden tai versioiden tehokas käyttöönotto voidaan varmistaa hyvin ajoitetuilla asennuksilla, keskeneräisten projektien jatkumisen varmistamisella, uusien ominaisuuksien tuntemisella ja sovittamisella yrityksesi tarpeisiin. Koulutuksen ajoitus ja sisällön räätälöinti yrityksenne tarpeisiin täydentävät sujuvan sekä tuottavan käyttöönoton. Ylläpito- ja käyttötukipalveluilla varmistat, että käyttöönoton jälkeenkin olette aina ajan tasalla sekä saatte aina apua organisaationne tarpeisiin.

Käyttötuki

Yleinen tukisivusto: siirry tästä tukisivulle
Tuotetuki: tuki@arksystems.fi, puh. 040 5948 178

NTI ArkSystems kehittää ja tuottaa tukipalveluita rakennusalan ohjelmistoratkaisuasiakkaille. Tukipalvelut ovat osa kokonaisvaltaista palvelukonseptiamme, jossa eri palvelutoiminnoista saatu tieto kerätään tietokantaan ja saatuja tietoja sekä kokemuksia hyödynnetään palvelutoimintojen kehittämisessä.

Tukipalvelusopimusasiakkaana saatte sopimukseen valitsemienne palvelujen lisäksi yrityksellenne nimetyn, henkilökohtaisen rakennusalan CAD-asiantuntijan palvelut. Hän toimii kiinteässä yhteistyössä kanssanne, tutustuen ja tuntien yrityksenne toimintamallit, tarpeet ja tavoitteet. Näin hän kykenee käyttötuen lisäksi tarvittaessa suosittelemaan työtä tehostavia toimenpiteitä ja prosessien uudistuksia.

Ota yhteyttä myyntiimme. Keskustelemme mielellämme kanssanne siitä, millainen palvelukokonaisuus palvelisi yrityksenne tarpeita ja tuottavuutta parhaiten.

Autodesk-tilauksen edut

Kun tilaat Autodesk-tuotteen, saat enemmän kuin pelkän ohjelmiston käyttöoikeuden. Tilaukseen (Subscription) kuuluvat muun muassa ohjelmistopäivitykset, edullinen jatkohinta, joustavat lisenssioikeudet sekä tekninen tuki.

Tilauksen lisäedut:

Uudet ohjelmistoversiot

Subscription-tilauksella uusin ohjelmistoversio on aina saatavillasi. Autodesk julkaisee vuosittain ohjelmistojensa ominaisuuksia parantavat uudet ohjelmistoversiot, useimpien tuotteiden osalta huhtikuussa. Autodesk ilmoittaa tilausta hallinnoiville henkilöille, kun uusi ohjelmistoversio on ladattavissa käyttäjän Autodesk-tililtä.

Lisäksi Autodesk julkaisee ajoittain tavallisia päivityksiä ja huoltopäivityksiä, jotka voi myös ladata Autodesk-tililtä.

Jatka tilausta ja säästä

Jatkamalla nykyistä tilaustasi säästät noin 5–10 % suhteessa uuteen tilaukseen. Jatkamalla säästyt myös mahdollisilta ohjelmiston käyttökatkoilta tai käyttöoikeuksien säätämiseltä.

Jos käytössäsi oleva lisenssi on vaihdettu ylläpidosta, tilauksen jatkaminen on edellytys vaihtoon sisältyvän hintatakuun säilymiseksi.

Lue, miten voit uusia tilauksen.

Ohjelmistolaajennukset

Tilaajana käytössäsi on useita erilaisia ohjelmistolaajennuksia (add-ons). Ohjelmistolaajennukset ovat ohjelmistoihin kehitettyjä modulaarisia lisäyksiä. Ne eivät vaikuta olemassa oleviin komentoihin tai tiedostomuotoihin. Ohjelmistolaajennuksilla ei ole vaikutusta ArkSystems-sovellusten tai muiden sovelluskehittäjien lisäsovellusten toimintaan eikä käyttäjän omiin komentosarjoihin tai rutiineihin. Ohjelmistojen yhteensopivuus säilyy, vaikkei käyttäjillä olisi käytössä samoja laajennuksia.

Ohjelmistojen laajennukset ovat ladattavissa Autodesk-tililtä.

Aiempien versioiden käyttöoikeus

Tilaajana voit käyttää uusimman ohjelmistoversion lisäksi viittä aiempaa versiota. Ohjelmistoversiot ovat ladattavissa Autodesk-tililtä. Lisätietoja aiempien ohjelmistoversioiden käyttöoikeudesta.

Kotikäyttöoikeus

Tilaajana sinulla on oikeus käyttää jokaista tilaukseen kuuluvaa ohjelmistolisenssiä jopa kolmella koneella. Sama lisenssi ei kuitenkaan voi olla samanaikaisesti aktiivisena eri koneilla. Lisätietoja kotikäyttöoikeudesta.

Maailmanlaajuiset käyttöoikeudet

Käyttäjäkohtaiseen tilaukseen (Single-User Subscription) sisältyviä ohjelmistoja ja palveluita on mahdollista käyttää missä tahansa, kunhan tilaus on tehty Autodeskin hyväksymässä maassa (esim. Suomessa). Katso tästä lista hyväksytyistä maista.

Autodesk Flex puolestaan mahdollistaa käytön missä tahansa riippumatta siitä, missä maassa Flex-tilaus on tehty.

Lisätietoja käyttöoikeuksista ulkomailla.

Pilvipalvelut

Tilauksella saat käyttöösi myös valikoidut pilvipalvelut ja 25 Gt:n edestä turvallista pilvitallennustilaa. Tilaukseen kuuluvat pilvipalvelut vaihtelevat ohjelmistoittain.

Autodeskin laaja tekninen tuki

Autodeskin Advanced-tason tekninen tuki mahdollistaa kysymysten esittämisen Autodeskin tukihenkilöstölle sähköpostitse tai puhelimitse, sekä kysymysten korottamisen Autodeskin keskustelupalstoilla. Lisätietoja Autodeskin teknisestä tuesta.

Useimpia Autodesk-tuotteita voi tilata yhdeksi tai kolmeksi vuodeksi kerrallaan. Kolmen vuoden tilaus tarjoaa hintaturvan tilauksen voimassaoloajaksi.

Tilauksen voi uusia aikaisintaan 90 päivää ennen sen umpeutumista. Lue lisää tilauksen uusimisesta.

Tarkempia tietoja saat Autodeskiltä tai ottamalla yhteyttä.

Jotkin tilausedut, kuten saatavilla olevat pilvipalvelut, vaihtelevat tuotteen ja lisenssin mukaan. Katso lisätietoja Autodeskin käyttöehdoista (Englanniksi).

Ota yhteyttä myyntiimme. Myynnistämme saat myös lisätietoja palveluistamme.

Joustavat Autodesk-lisenssienhallintapalvelut

NTI ArkSystemsin kautta tilattuihin Autodesk-lisensseihin sisältyvät joustavat ja monipuoliset lisenssienhallintapalvelut. Voit mm.

  • vaihtaa sopimuspäällikön (Contract Manager) tai päivittää nykyisen yhteystiedot
  • siirtää lisenssit toiselle yritykselle esim. yrityskaupan yhteydessä
  • vaihtaa lisenssejä hallinnoivan yrityksen nimen ja osoitteen
  • jakaa tai yhdistää lisenssisopimuksia tietyin ehdoin
  • lisätä uusia lisenssejä voimassa olevaan sopimukseen

Pidämme myös huolen siitä, etteivät lisenssisopimuksesi pääse päättymään vahingossa. Muistutamme hyvissä ajoin, kun sopimuksesi tulee uusia. Lue lisää lisenssien uusimisesta.

Bluebeam-palvelupaketit

Tilaamalla Bluebeam® Revu® -palvelupaketin saat Revu-ohjelmiston lisäksi käyttöösi muita palveluita, kuten

  • Bluebeam Cloud -verkko- ja -mobiilisovelluksen
  • rajattoman pilvitallennustilan Bluebeam Cloudissa (ja palvelupaketista riippuen myös Bluebeam Studiossa)
  • pääsyn Bluebeam University -verkkokursseille veloituksetta*
  • Bluebeamin tarjoaman teknisen tuen sähköpostin, puhelimen ja itsepalvelun välityksellä
  • ym.

Lue lisää tuotesivulta.

*Koulutusten sisältö on englanniksi. Jos kaipaat koulutusta suomeksi, tutustu Bluebeam Revu -koulutustarjontaamme.

Tukipalvelusopimukset

NTI ArkSystemsin tukipalveluiden avulla yrityksenne henkilöstö voi keskittyä tuottavaan työhön ohjelmistojen opettelun, tukitilanteiden selvittelyn ja ylläpidon sijaan. Yrityksellenne nimetyn, henkilökohtaisen CAD-asiantuntijan, konsultoinnin, asennuspalveluiden, hankintojen suunnittelun, kartoituksen, käyttöönoton käyttötuen, ylläpito- ja koulutuspalveluiden muodostaman, tasapainoisen kokonaisuuden avulla yrityksenne saa juuri ne tekniset palvelut, jotka parhaiten palvelevat yrityksenne tarpeita.

Tukipalvelusopimukseen sisällytetään vain ne palvelut, joille yrityksessänne on todellisia tarpeita. Tarvekartoitus suoritetaan tiiviissä yhteistyössä kanssanne ja sen pohjalta tehdään ehdotus sopimuskokonaisuudeksi.

Sopimukseen liitettävissä olevia palveluita

Sopimukseen liitettävien palveluiden laajuus on myös sovitettavissa yrityksenne tarpeita vastaaviksi.

  • yrityksellenne nimetty henkilökohtainen CAD-asiantuntija
  • käyttötukipalvelut ohjelmistoratkaisuille (puhelin ja sähköposti)
  • web-pohjainen tukipalvelusivusto (ratkaisutietokanta)
  • lisenssirekisterin ylläpito
  • asennuspalvelut
  • hankintojen suunnittelu ja kartoitus
  • käyttöönoton suunnittelu
  • käyttötuki ja ylläpito
  • koulutuspalvelut
  • konsultointi

Keskustelemme mielellämme kanssanne siitä, millainen palvelukokonaisuus palvelisi yrityksenne tarpeita ja tuottavuutta parhaiten.