ArkSystemsin palvelut

ArkSystems kehittää ja toimittaa palveluratkaisuja, jotka tukevat asiakkaittemme menestyksekästä suunnittelutyökalujen hankintaa, käyttöönottoa, käyttöä ja ylläpitoa.

ArkSystemsiltä saat tarvitsemasi rakennusalan CAD-palvelut yksittäisten tarpeiden pohjalta tai pitkäaikaiseen ja suunnitelmalliseen yhteistoimintaan pohjautuen.

Sopimusasiakkaanamme käytössäsi on nimetty tukihenkilö, jolloin apu on aina sähköposti- ja puhelinyhteyden päässä. Sopimuskokonaisuus räätälöidään yhteistyössä kanssasi yrityksesi tarpeita vastaavaksi, jolloin voit olla varma että maksat vain siitä mitä yrityksesi tarvitsee ja haluaa.

Palvelut tuotetaan ja toimitetaan asiakkaamme yksilöllisten tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

Pitkäaikaisen kokemuksemme rakennusalan yritysten vaatimuksista ja tarpeista sekä henkilöstömme suunnittelualakohtainen erikoisosaaminen tuovatkin asiakkaillemme aitoa ja tuottavaa lisäarvoa.

Ota yhteyttä myyntiimme. Myynnistämme saat myös lisätietoja sopimuspalveluistamme.

Asennuspalvelut

ArkSystemsiltä saat kattavat asennuspalvelut Autodesk-ohjelmistoihin ja sovelluksiin. Suoritamme asennukset niin verkko- kuin yksittäislisensseillekin.

Asennuspalvelut voivat olla yksittäisten tilauksien lisäksi osa kokonaisvaltaista yhteistyötä ja tukipalvelusopimusta.

Keskustelemme mielellänne kanssanne siitä, miten palvelumme voivat palvella juuri teidän yritystä tehokkaimmalla mahdollisella tavalla.

Koulutuspalvelut

ArkSystems Oy on Autodeskin auktorisoima virallinen koulutuskeskus Autodesk Training Center

Suomen johtavana suunnittelualalle Autodesk® ohjelmistoratkaisuja toimittavana yrityksenä sekä Autodeskin valtuuttamana sovelluskehittäjänä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme aitoa rakennusalan tarpeisiin kohdennettua osaamista ja tietoa.

Koulutuksen voit valita avoimista kursseistamme tai asiakaskohtaisista koulutuksistamme. Asiakaskohtaisen kurssin sisällön räätälöimme yhdessä kanssasi yrityksesi erityistarpeisiin kohdistetuksi. Korkealaatuisen koulutuksen ja välineistön lisäksi avoimien kurssien hintaan sisältyy jaettava materiaali, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaat. Asiakaskohtaiset kurssit voimme toteuttaa koululuokassamme tai halutessasi myös yrityksesi omassa ympäristössä.

Toteutamme myös tavoitteeseen sidottuja koulutuksia, jolloin koulutus koostuu tavoitemäärittelystä ja koulutettavien lähtötason kartoituksesta. Tämän perusteella laadimme yhdessä kanssasi koulutuksen toteutus- ja seurantasuunnitelman kullekin koulutettavalle henkilölle. Näin koulutuksen tehoa ja tuloksia voidaan mitata tehokkaasti.

Ota yhteyttä myyntiimme. Kartoitamme mielellämme kanssasi sitä miten koulutuksemme voivat palvella yrityksenne tavoitteiden toteutumista.

Lisätietoja koulutuksista löydät koulutussivuiltamme.

Hankintojen suunnittelu ja kartoitus

ArkSystemsiltä yrityksenne saa asiantuntevaa osaamista, kun kartoitatte markkinoilla olevia ohjelmistoratkaisuja. Lisäksi avustamme yritystänne suunnittelemaan hankintojen ajoitusta, mahdollista jaksotusta, eri rahoitustapamahdollisuuksia, asennuksia, käyttöönottoa, koulutustarpeen kartoitusta ja koulutuksia sekä käyttötukea ja ylläpitoa.

Keskustelemme mielellänne kanssanne siitä, millaiset ratkaisut palvelisivat yritystänne kaikkein tehokkaimmalla tavalla. Yhteistyössä kanssamme yritykselläsi on aina osaava kumppani käytettävissään.

Käyttöönoton suunnittelu ja toteutus

Ohjelmistojen käyttöönoton suunnittelussa yrityksesi saa ArkSystemsiltä asiantuntevaa neuvontaa ja suunnittelua. Uusien tuotteiden tai versioiden tehokas käyttöönotto voidaan varmistaa hyvin ajoitetuilla asennuksilla, keskeneräisten projektien jatkumisen varmistamisella, uusien ominaisuuksien tuntemisella ja sovittamisella yrityksesi tarpeisiin. Koulutuksen ajoitus ja sisällön räätälöinti yrityksenne tarpeisiin täydentävät sujuvan sekä tuottavan käyttöönoton. Ylläpito- ja käyttötukipalveluilla varmistat, että käyttöönoton jälkeenkin olette aina ajan tasalla sekä saatte aina apua organisaationne tarpeisiin.

Käyttötuki

Yleinen tukisivusto: siirry tästä tukisivulle
Tuotetuki: tuki@arksystems.fi, puh 09-669 878

ArkSystems kehittää ja tuottaa tukipalveluita rakennusalan ohjelmistoratkaisuasiakkaille. Tukipalvelut ovat osa ArkSystemsin kokonaisvaltaista palvelukonseptia, jossa eri palvelutoiminnoista saatu tieto kerätään tietokantaan ja saatuja tietoja sekä kokemuksia hyödynnetään palvelutoimintojen kehittämisessä. ArkSystemsin asiakkaana saat peruskäyttötuen toimittamillemme ohjelmistoratkaisuille.

Tukipalvelusopimuksen myötä saatte sopimukseen valitsemienne palvelujen lisäksi yrityksellenne nimetyn, henkilökohtaisen rakennusalan CAD-asiantuntijan palvelut. Hän toimii kiinteässä yhteistyössä kanssanne, tutustuen ja tuntien yrityksenne toimintamallit, tarpeet ja tavoitteet. Näin hän kykenee käyttötuen lisäksi tarvittaessa suosittelemaan työtä tehostavia toimenpiteitä ja prosessien uudistuksia.

Ota yhteyttä myyntiimme. Keskustelemme mielellämme kanssanne siitä, millainen palvelukokonaisuus palvelisi yrityksenne tarpeita ja tuottavuutta parhaiten.

Autodesk Subscription -tilauksen edut

Kun tilaat Autodesk-tuotteen, saat enemmän kuin pelkän ohjelmiston käyttöoikeuden. Tilaukseen kuuluvat muun muassa ohjelmistopäivitykset, edullinen jatkohinta, joustavat lisenssioikeudet sekä tekninen tuki.

Tilauksen (Subscription) lisäedut:

Uudet ohjelmistoversiot

Subscription-tilauksella uusin ohjelmistoversio on aina saatavillasi. Autodesk julkaisee vuosittain ohjelmistojensa ominaisuuksia parantavat uudet ohjelmistoversiot, useimpien tuotteiden osalta huhtikuussa. Autodesk ilmoittaa tilausta hallinnoiville henkilöille, kun uusi ohjelmistoversio on ladattavissa käyttäjän Autodesk-tililtä.

Lisäksi Autodesk julkaisee ajoittain tavallisia päivityksiä ja huoltopäivityksiä, jotka voi myös ladata Autodesk-tililtä.

Jatka tilausta ja säästä

Jatkamalla nykyistä tilaustasi säästät noin 5 % suhteessa uuteen tilaukseen. Jatkamalla säästyt myös mahdollisilta ohjelmiston käyttökatkoilta tai käyttöoikeuksien säätämiseltä.

Jos käytössäsi oleva lisenssi on vaihdettu ylläpidosta, tilauksen jatkaminen on edellytys vaihtoon sisältyvän hintatakuun säilymiseksi.

Ohjelmistolaajennukset

Tilaajana käytössäsi on useita erilaisia ohjelmistolaajennuksia (add-ons). Ohjelmistolaajennukset ovat ohjelmistoihin kehitettyjä modulaarisia lisäyksiä. Ne eivät vaikuta olemassa oleviin komentoihin tai tiedostomuotoihin. Ohjelmistolaajennuksilla ei ole vaikutusta ArkSystemsin sovellusten tai muiden sovelluskehittäjien lisäsovellusten toimintaan eikä käyttäjän omiin komentosarjoihin tai rutiineihin. Ohjelmistojen yhteensopivuus säilyy, vaikkei käyttäjillä olisi käytössä samoja laajennuksia.

Ohjelmistojen laajennukset ovat ladattavissa Autodesk-tililtä.

Aiempien versioiden käyttöoikeus

Tilaajana voit käyttää uusimman ohjelmistoversion lisäksi kolmea aiempaa versiota. Ohjelmistoversiot on ladattavissa Autodesk-tililtä. Lisätietoja aiempien ohjelmistoversioiden käyttöoikeudesta.

Kotikäyttöoikeus

Tilaajana sinulla on oikeus käyttää jokaista tilaukseen kuuluvaa ohjelmistolisenssiä kahdella koneella, sekä toimistolla että kotona. Ohjelmisto ei kuitenkaan voi olla samanaikaisesti aktiivisena molemmissa. Lisätietoja kotikäyttöoikeudesta.

Globaalit matkustusoikeudet

Subscription-tilauksen ohjelmistoja on mahdollista käyttää matkustettaessa lähes rajattomasti. Globaalit matkustusoikeudet edellyttävät, että tilaus on tehty tilaajan kotimaassa (Euroopan Unionin kohdalla missä tahansa EU- tai EFTA-jäsenmaassa). Lisätietoja globaaleista matkustusoikeuksista.

Pilvipalvelut

Tilauksella saat käyttöösi myös valikoidut pilvipalvelut, pilvipisteitä sekä 25 Gt:n edestä turvallista pilvitallennustilaa. Tilaukseen kuuluvat pilvipalvelut vaihtelevat ohjelmistoittain.

Autodesk-pilvipisteillä voi esimerkiksi hoitaa vaativia renderointi- tai laskentatoimenpiteitä helposti ja nopeasti Autodeskin pilvessä. Pisteitä on saatavilla 100:n erissä. Lisätietoja pilvipalveluista, joissa voi hyödyntää pilvipisteitä.

Autodeskin laaja tekninen tuki

Autodeskin Advanced-tason tekninen tuki mahdollistaa kysymysten esittämisen Autodeskin tukihenkilöstölle sähköpostitse tai puhelimitse, sekä kysymysten korottamisen Autodeskin keskustelupalstoilla. Lisätietoja Autodeskin teknisestä tuesta.

Useimpia Autodesk-tuotteita voi tilata yhdeksi tai kolmeksi vuodeksi kerrallaan. Kolmen vuoden tilaus tarjoaa hintaturvan tilauksen voimassaoloajaksi.

Tilauksen voi uusia aikaisintaan 90 päivää ennen sen umpeutumista.

Tarkempia tietoja saat Autodeskiltä tai ottamalla yhteyttä.

Jotkin tilausedut, kuten saatavilla olevat pilvipalvelut, vaihtelevat tuotteen ja lisenssin mukaan. Katso lisätietoja Autodeskin käyttöehdoista (Englanniksi).

Ota yhteyttä myyntiimme. Myynnistämme saat myös lisätietoja palveluistamme.

Joustavat Autodesk-lisenssienhallintapalvelut

ArkSystemsin kautta tilattuihin Autodesk-lisensseihin sisältyvät joustavat ja monipuoliset lisenssienhallintapalvelut.

Voit mm.

  • vaihtaa sopimuspäällikön (Contract Manager) ja sähköpostiosoitteen
  • siirtää lisenssit toiselle yritykselle esim. yrityskaupan yhteydessä
  • vaihtaa lisenssejä hallinnoivan yrityksen nimen ja osoitteen
  • jakaa tai yhdistää lisenssisopimuksia tietyin ehdoin
  • lisätä uusia lisenssejä voimassa olevaan sopimukseen

Lisäksi meidän kauttamme hankittuihin lisensseihin sisältyy asennuksen aikainen tuki veloituksetta kohtuullisessa määrin. Tarjoamme myös laajempia tukipalveluita, joihin voit tutustua alta. Pyydä tarjous laajemmista tukipalveluista.

Harkitse siis hetki mistä tilaat Autodesk-lisenssit.

Bluebeam Maintenance -ylläpidon edut

Kaikille Bluebeam Revu -ohjelmistoille saatavilla oleva ylläpito (Maintenance) sisältää ylläpidon aikana julkaistavat uudet ohjelmistopäivitykset, Bluebeam Drawings -sovelluksen käytön sekä Bluebeamin Premium-tason teknisen tuen puhelimen tai sähköpostin välityksellä.

Tukipalvelusopimukset

ArkSystemsin tukipalveluiden avulla yrityksenne henkilöstö voi keskittyä tuottavaan työhön ohjelmistojen opettelun, tukitilanteiden selvittelyn ja ylläpidon sijaan. Yrityksellenne nimetyn, henkilökohtaisen CAD-asiantuntijan, konsultoinnin, asennuspalveluiden, hankintojen suunnittelun, kartoituksen, käyttöönoton käyttötuen, ylläpito- ja koulutuspalveluiden muodostaman, tasapainoisen kokonaisuuden avulla yrityksenne saa juuri ne tekniset palvelut, jotka parhaiten palvelevat yrityksenne tarpeita.

Tukipalvelusopimukseen sisällytetään vain ne palvelut, joille yrityksessänne on todellisia tarpeita. Tarvekartoitus suoritetaan tiiviissä yhteistyössä kanssanne ja sen pohjalta tehdään ehdotus sopimuskokonaisuudeksi.

Sopimukseen liitettävissä olevia palveluita

Sopimukseen liitettävien palveluiden laajuus on myös sovitettavissa yrityksenne tarpeita vastaaviksi.

  • yrityksellenne nimetty henkilökohtainen CAD-asiantuntija
  • käyttötukipalvelut ohjelmistoratkaisuille (puhelin ja sähköposti)
  • web-pohjainen tukipalvelusivusto (ratkaisutietokanta)
  • lisenssirekisterin ylläpito
  • asennuspalvelut
  • hankintojen suunnittelu ja kartoitus
  • käyttöönoton suunnittelu
  • käyttötuki ja ylläpito
  • koulutuspalvelut
  • konsultointi

Keskustelemme mielellämme kanssanne siitä, millainen palvelukokonaisuus palvelisi yrityksenne tarpeita ja tuottavuutta parhaiten.