V-Ray Next for 3ds Max saatavilla
Entistä fiksumpi V-Ray Next for 3ds Max tehostaa automaattista kuva-analyysiä, mikä helpottaa kuvankäsittelyä ja parantaa kuvanlaatua. V-Ray’s Physical Camera -työkalun avulla voi säätää todellisen kameran ominaisuuksia, kuten f-lukua, valotusaikaa, kuvasyvyyttä, taustan sumennusta (boke-efekti) ja objektiivin vääristymää.
Adaptiivinen kupolivalaistus
Kuvan renderöinti on nyt keskimäärin kaksi kertaa ja joissakin tapauksissa jopa seitsemän kertaa nopeampaa automaattisen kuva-analyysitekniikan kehittymisen ansiosta.
Kohdista ja laukaise
V-Ray Physical Camera asettaa nyt automaattisesti valotuksen ja valkotasapainon.
Nopeampi GPU-renderöinti
V-Ray GPU:n uudistettu renderöintitekniikka on kaksi kertaa nopeampi soveltuen entistä paremmin huipputuotantoon.
GPU-kiihdytetty tilavuusrenderöinti
V-Ray GPU tukee tilavuusmittaisten efektien, kuten savun, tulen ja sumun, nopeaa renderöintiä.
AI Denoiser
Poistaa kuvasta välittömästi rakeuden käyttäen uutta NVIDIA AI-accelerated denoiser -tekniikkaa.
Sekä paljon muuta! Katso lisää alla olevasta videosta.
0 Comments